سلام به کاربران سایت تیک سان در اینجا عکس گریه اور،عکس نوشته گریه،عکس گریه دختر،عکس گریه پسر،عکس گریه مرد،عکس نوشته گریه دختر،عکس گریه بچه،عکس دختر غمگین و تنها را برای شما قرار دادیم.

 

عکس نوشته گریه دختر عرش خدارو میلرزونه

خدایا می شود باران ببارد ؟

این بغض به تنهایی از گلویم پایین نمی رود بخدا…

عکس نوشته گریه غمگین

بغض لعنتی فشارم میدهد گلویم را

کجایی همسفر قدیمی که رفیقت مرد

عکس نوشته گریه دار عاشقانه

مردها بغض میکنند بعد لبخند تقلبی میزنند

و در جیب هایشان به دنبال فندک می گردن

 

دلم یک لحظه نبودت را تاب نمی اورد

ببین روزهای بی تو با من چه کرده است

تصاویر درمورد گریه و گریستن

یه چیزی تو گلومه

فک کنم بهش میگن بغض

عکس نوشته های خیلی غمگین گریه دار

بعضی وقت ها باید سکوت کرد

باید تلاطم دریا را درون خود تحمل کرد

باید حرف دل را قورت داد

باید نشست و دید روزگار چه بر سرت می آورد

حتی نمی توان گریه کرد

باید بغض کرد باید دم نزد و سکوت کرد

عکس نوشته خیلی گریه کردم

بغض هایم را به آسمان سپردم عزیز

خدا بخیر کند باران امشب را

 

تنها نشسته ام و چای می نوشم و بغض می کنم

هیچکس مرا به یاد نمی آورد

این همه آدم روی کهکشان به این بزرگی

و من حتی آرزوی یک نفر هم نبودم

عکس نوشته درباره گریه

رفتنت نبودنت نامردیت

هیچکدام نه اذیتم کرد ونه برایم سوال شد

فقط یک بغض خفه ام می کند

چگونه نگاهت کردکه مرا اینگونه تنها گذاشتی

عکس درمورد گریه برای پروفایل

من هنوز هم درپس تمام اتفاق هایی که نیوفتاده اند میشکنم!

چشمهایت را ببند

گوش کن

دخترکی دلش را بغل گرفته

و زیر آوار بغض های فرو ریخته اش فریاد می کشد

تصاویر درباره گریه کردن

خوش بحالت آسمان

بغضت که می شکند همه خوشحال می شوند

بغض من که می شکند

همه می گویند چته باز؟

مرد بغض نمی کند

مرد گریه نمی کند

مرد نمی شکند

فقط سیگاری روشن میکند

و آرام و بی صدا لابه لای دود و شعر می میرد

جملکس های جدید از گریه

می گویند

آخر خنده گریه است

بهانه ای جور کن بخندم

بغض بدی در گلو دارم

گریه

گاهی سکوت علامت رضایت نیست

شاید کسی دارد خفه میشود پشت سنگینی یک بغض

««« جملات و متن های ناب و زیبا در مورد بغض و گریه »»»

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند!

گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی

عکس نوشته گریه عاشقانه

وقتی تو نیستی

من میمانم و لحظه هایی که با بغض میگذرند

شعر جدید درباره گریه

 

تهیه و تنظیم : تیک سان